جنگ نرم دشمني نهان
red blue black green red blue black green امروز

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ،لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، بنده را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد . براي تبادل لينك , لوگو ,بنر يا آر اس اس از طریق ايميل مرا مطلع سازيد .این وبلاگ رو فقط جهت معرفی جنگ نرم ایجاد نموده ام .امید است حداکثر استفاده را از مطالب موجود در آن ببرید.

موضوعات سایت
مقالات و سخنان درباره جنگ نرم
فرامانسونری
دفاع مقدس و شهدا
دانلودستان
جنگ نرم در فضای مجازی و بازی
نشست و اجلاس

خلیج همیشه فارس
جنگ نرم
بيداري اسلامي
سلام بر شهيد گمنام
سامانه خبرگزاري بسيج
بسیج هنرمندان هشترود
پایگاه بسیج امام علی(ع)
خوشا پر گشودن پرستو شدن
سایت سازمان بسيج مستضعفين
پایگاه بسیج شهدای مهدیه امیرکلا
پايگاه مقاومت بسيج شهيدشهسواري
كانون بصيرت بسيج دانشجويي بوشهر
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

بيداري اسلامي

عضویت در وبورود به وب


بصیرت راهکار مقابله با جنگ نرم
زمان انتشار : 12:10 | جمعه 15 فروردين 1391برچسب:بصيرت و جنگ نرم افزاري,سافت وار,جنگ رواني,تاثير بصيرت بر جنگ نرم,بصیرت راهکار مقابله با جنگ نرم,,

 

دکتر یدالله جوانی:حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) به مناسبت هفته بسیج در جمع هزاران بسیجی از اقشار مختلف جامعه بیانات بسیار مهم و ارزشمندی را ایراد فرمودند. این بیانات در شرایط کنونی، در بردارنده راهبردهای اساسی برای مسئولان، نخبگان سیاسی - مذهبی و آحاد جامعه انقلابی ایران برای ادامه حرکت در مسیر اصلی انقلاب و پیشبرد آرمان های جمهوری اسلامی می باشد. معظم له در چند ماهه اخیر، بارها از جنگ نرم دشمنان و اهداف آنان در این جنگ برای ملت ایران سخن گفته و در این سخنرانی، با توجه به فضای جدید حاکم بر کشور که به دنبال حوادث پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری شکل گرفته، مسایل اساسی و راهبردهایی که باید مورد توجه همگان قرار گیرد را متذکر شدند. مهمترین مسایل و راهبردهای اساسی بیان شده در این فرمایشات عبارتند از:

1- بسیج یک استثناء و رمز ماندگاری است.

در سال های اخیر یک جریان مشکوک، تخریب بسیج را در دستور کار خود قرار داد و هم صدا با دشمنان تابلودار با استفاده از هر فرصت و بهانه ای به تخریب چهره بسیج و بسیجیان پرداخت. موج تخریب بسیج در حوادث پس از انتخابات شدت پیدا کرد. تخریب بسیج به عنوان مدافع استراتژیک نظام اسلامی، یکی از اهداف دشمنان در نرم به شمار می آید. رهبر معظم انقلاب اسلامی در چنین شرایط و فضای تخریب گونه علیه بسیج، با توجه به کارکردها، ویژگی ها ، ظرفیت ها و قابلیت های این نهاد کاملاً مردمی، بسیج را یک استثناء و حادثه ای بی نظیر در تاریخ کشور ایران خواندند و فرمودند:«اینکه در یک کشور، مردم با همه وجود و با بهترین و مومن ترین عناصر خود از یک نظام بدون هیچ چشمداشتی و با همه توان دفاع کنند، فقط مخصوص انقلاب اسلامی ایران است که دل نورانی امام بزرگوار (ره) توانست به این حقیقت بزرگ دست پیدا کند و با کمک الهی آن را تحقق بخشد.»

2- بسیج حافظ استقلال کشور و عزت ملت ایران است.

مقام معظم رهبری با اشاره به حماسه آفرینی ها و نقش آفرینی های بسیج در حوادث مختلف و به ویژه در صحنه های بزرگ آزمون مانند دوران دفاع مقدس، بسیج را عامل اصلی حفظ استقلال کشور و حافظ اصلی عزت ملت ایران دانسته و فرمودند:« یکی از این صحنه ها، عرصه دفاع از استقلال و عزت کشور بود که اگر حضور بسیج در دوران دفاع مقدس شکل نمی گرفت، امروز سرنوشت کشور قطعاً به گونه ای دیگر بود.»

3- نشناختن بسیج، ظلم به بسیج است.

برخی تحلیل ها و موضعگیری ها از سوی افراد، گروه ها و جریان های سیاسی در مورد بسیج و عملکردهای آن، ناشی از عدم شناخت صحیح به این نهاد انقلابی و مردمی است. عده ای بسیج را فقط یک مجموعه شبه نظامی می پندارند که فقط در هنگامه خطر باید از کشور دفاع نظامی نماید. رهبر معظم انقلاب با اشاره به نقش آفرینی های بسیج در عرصه های گوناگون بعد از پایان جنگ تا به امروز، بسیج را همواره خط شکن و پیشرو در میدان دانسته و با توجه به کار ویژه های بسیج در تثبیت اقتدار و ایستادگی سیاسی و فعالیت در عرصه های سازندگی، علمی و فرهنگی فرمودند:«امروز افتخارات گوناگون کشور نتیجه حضور انسان های خدوم، توانا و بی نام و نشان در صحنه های گوناگون است که اگر این حقایق به درستی شناخته نشود، ظلم به بسیج است. بسیج فراتر از قالب ها و سازمان های نظامی است.

اگر چه بخش های نظامی از بهترین بسیجی ها هستند، اما بسیج در واقع، حضور فراگیر، مقتدر و تمام نشدنی قشرهای مختلف مردم است که هیچ وابستگی به پول، جاه و مقام و دستور از بالا ندارد و معیار او هم بصیرت و ایمان است.»

4- اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم است.

مقام معظم رهبری با تصریح بر اینکه بسیج یک سازمان و نهاد تکرار نشدنی در قالب های دیگر می باشد، ضمن اشاره به نافذ بودن و تأثیرگذار بودن بسیج، ضرورت آسیب شناسی و شناخت نقص ها و آفت ها و همچنین پیش بینی های لازم برای پیشرفت بیشتر برای بسیج را گوشزد کرده و اولویت کنونی کشور را مقابله با جنگ نرم دانسته و فرمودند:«با توجه به شکست استکبار در مواجهه با نظام اسلامی در دهه اول انقلاب، اکنون دشمن، جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده و امروز اولویت اصلی مقابله با جنگ نرم است. دشمن در جنگ نرم تلاش می کند با استفاده از ابزارهای فرهنگی و ارتباطی پیشرفته و با شایعه و دروغ پراکنی و استفاده از برخی بهانه ها، میان آحاد مردم تردید، بدبینی و اختلاف ایجاد کند.»

5- تردیدافکنی، ایجاد بدبینی و اختلاف هدف اصلی دشمن است.

رهبر معظم انقلاب حوادث بعد از انتخابات را نمونه ای از شیوه های دشمنان در جنگ نرم دانسته که آنها به بهانه انتخابات، تلاش کردند تا با ایجاد تردید و اختلاف در میان مسئولان و آحاد مردم اختلاف ایجاد کنند. بر همین اساس رهبر فرزانه انقلاب بر وحدت میان نیروهای انقلاب تأکید کرده و همگان را از اختلاف افکنی، تردید افکنی نسبت به مسئولان عالی رتبه نظام منع کرده و فرمودند:«به کسانی که به دنبال مصالح کشور هستند، توصیه می کنم از این اختلاف های جزیی و غیر اصولی صرف نظر کنند.»

6- حفظ و تقویت بصیرت، روحیه بسیجی و امید به آینده راه های مقابله با جنگ نرم است. از منظر ولایت، عامل ناکامی دشمنان در حوادث پس از انتخابات و فتنه بزرگی که به پا گردید، بصیرت و هوشیاری مردم بود. بر همین اساس رهبر انقلاب، جوانان بسیجی را به تقویت ایمان و بصیرت و رعایت موازین و معیارها در تشخیص ها فراخواندند و فرمودند:« توصیه من به فرزندان بسیجی ام این است که ضمن حفظ پرقدرت انگیزه ها، ایمان و امید به آینده، در تشخیص ها و مصداق های مختلف به شدت مراقبت کنند زیرا بی دقتی در مصداق ها، برخی اوقات ضررهای زیادی در پی خواهد داشت.

7- مخالفان سر به سنگ می کوبند.

طی سی سال گذشته افراد، گروه ها و جریان های متعددی از حرکت عظیم ملت ایران فاصله گرفته و به مقابله با نظام اسلامی پرداختند و به کمک ها و حمایت های بیگانان برای رسیدن به مقصد نامبارک خود دل بستند. در حوادث پس از انتخابات نیز شاهد رفتارهایی از این دست بودیم. رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به حوادث اخیر از یک طرف و عوامل اقتدار نظام اسلامی از طرف دیگر فرمودند:«تا زمانی که بسیج و روحیه صدق و صفا و خدمت بی مزد و منت در میان مردم و به ویژه جوانان وجود دارد، دشمن نمی تواند هیچ گونه لطمه ای به کشور انقلاب اسلامی وارد کند. کسانی هم که با اشاره، تشویق و لبخند دشمن، می خواهند با نظام اسلامی، قانون اساسی و حرکت عظیم مردمی مواجه شوند، بدانند که سر به سنگ می کوبند و تلاش آنان بیهوده است.»

اهداف جنگ روانی,هدف های جنگ نرم افزاری,سافت وار,عوامل جنگ نرم, فراماسونری و جنگ نرم,لوگوی شیطان پرستانه شبکه خبر,مثلث منفعت بانک صادرات و فراماسونری,جنگ نرم,لوگوی قبلی آسان دانلود و پرگار و گونیا, جنگ نرم در قرآن,جنگ نرم افزاري در قرآن,جنگ بين ابليس و انسان در قرآن,خداوند درباره جنگ نرم چه گفته است؟,جنگ نرم و قرآن, بصيرت و جنگ نرم افزاري,سافت وار,جنگ رواني,تاثير بصيرت بر جنگ نرم,بصیرت راهکار مقابله با جنگ نرم,تعریف جنگ نرم,هستی شناسی جنگ نرم,ماهیت جنگ نرم,مبانی جنگ نرم,فتنه در حدیث ها,سافت وار,


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده : حافظ استقلال و افتخارات وطن

حافظ استقلال و افتخارات وطن

هفته چهارم دی 1392
هفته چهارم دی 1392
هفته سوم دی 1392
هفته چهارم بهمن 1392
هفته اول بهمن 1392
هفته چهارم بهمن 1392
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم دی 1391
هفته دوم دی 1391
هفته سوم دی 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته سوم دی 1391
هفته دوم دی 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته سوم دی 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم دی 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته اول بهمن 1390
هفته سوم دی 1390
هفته چهارم بهمن 1390
هفته اول بهمن 1390
هفته اول بهمن 1390

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 87
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 504
بازدید کل : 35039
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 2